تحولات سوريه تحولات سوريه .

تحولات سوريه

بهترين آتليه هاي عروس تهران

تفاوت صنعت با هنر

امروزه با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي صنعت عكاسي و فيلمبرداري جاي خود را به هنر عكاسي داده است و معنا و مفهومي فراتر از انجام اعمال فيزيكي به خود گرفته اند. به طوري كه عكاس يا فيلمبردار بايد روح خود را درون تصويري كه مي گيرند، جاري كنند. ثبت تصوير كار نسبتا ساده ايست و صرفا به چند عمل فيزيكي مربوط مي شود، اما جاودان كردن لحظات يك موضوع متفاوت مي باشد. هنر يك عكاس دقيقا همين است كه لحظات خاص را به صورتي ثبت كند كه جاودانه شوند. اما چگونه مي توان استديويي را پيدا كرد كه چنين ويژگي هايي داشته باشد؟

در ادامه به بيان نكاتي مي پردازيم تا شما عزيزان .با توجه به آن بتوانيد شيرين ترين لحظات زندگي تان را ماندگار كنيد.

بهترين آتليه عروس در غرب تهران چه ويژگي هايي دارد؟

:قيمت مناسب

اولا اين نكته را توضيح دهيم كه لزوما قيمت مناسب، همان قيمت پائين نيست. شما مي توانيد با انتخاب پكيج مناسب نسبت به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد، همان مقدار هزينه كنيد

:مورد اعتماد بودن

خيلي از اتفاقات در زمينه ي قرار گرفتن نمونه ي عكس ها و فيلم هاي عروس و دامادهاي عزيز در فضاي مجازي توسط افراد و فيلمبرداران ناآگاه و بعضا بي تجربه و بي مسئوليت اتفاق افتاده است كه اين امر گاها به صورت ناآگاهانه يا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد براي فيلمبرداري و عكاسي مراسم عروسي حتما به اين نكته توجه داشته باشيد كه آتليه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد

:تجربه ي مرتبط با اين كار

در سال هاي اخير شاهد اين اتفاق بوده ايم كه خيلي از دوستاني كه در زمينه هاي مختلف صنعتي، همايش و سمينار فعاليت مي نموده اند، وارد عرصه ي فعاليت در زمينه ودينگ و عكاسي و فيلمبرداري عروسي شده اند. لطفا در زمان انتخاب آتليه به اين نكته دقت فرمائيد كه آتليه مورد نظرتان داراي تجربه ي كافي در اين زمينه بوده باشد.

:دانش فني

يكي از مهم ترين نكات در انتخاب آتليه عروس ميزان دانش فني اعضا و كادر استوديو مي باشد.  لطفا به ميزان تحصيلات مرتبط اعضاي گروه در آتليه اي كه به آن مراجعه مي كنيد توجه داشته باشيد

:تجهيزات حرفه اي و بروز داشته باشند

اگر كادر فني يك آتليه عروس در غرب تهران يا جاي ديگر تعهد و تخصص لازم و كافي را داشته باشند، با اين حال بدون داشتن ابزار آلات حرفه اي عملا نمي توانند كاري از پيش ببرند. به همين دليل داشتن تجهيزات حرفه اي يكي از مهم ترين فاكتورها در كيفيت كار شما مي باشد. توجه داشته باشيد كه علاوه بر تجهيزات فيلمبرداري و تصوير برداري، تجهيزات نورپردازي حرفه اي نيز بسيار حائز اهميت مي باشد كه مي توانيد در توضيحات مربوط. به تجهيزات نورپردازي به اهميت آن پي ببريد

:اخلاق مناسب

در روز مراسم عروسي، شما عروس و داماد عزيز بي شك داراي استرس مي باشيد. موضوعاتي از قبيل دير رسيدن به سالن مراسم عروسي، انجام عكاسي و فيلمبرداري به صورت كامل و با بالاترين كيفيت و حتي در بعضي مواقع تهيه ي وسايل مورد نياز براي سالن پذيرايي از جمله ميوه و شيريني مي تواند جزو مسائلي باشد كه باعث شود شما در روز مراسم استرس ها و هيجانات خاصي را تجربه نمائيد كه اين موضوع مي تواند بر نحوه ي عكاسي و فيلمبرداري شما تاثير بگذارد. از اين رو انتخاب افرادي كه با اخلاق و با تجربه ي كافي خود اين موضوعات را از شما دور سازند و راهنمايي هاي مفيد را در اختيار شما قرار دهند، بسيار مهم است.

:ارتباط كلامي مناسب

توانايي برقراري يك ارتباط كلامي مناسب توسط اعضاي تيم نكته اي است كه مي تواند در نتيجه ي كار شما بسيار تاثيرگذار باشد. بارها پيش آمده عروس و داماد عزيز كه به دفتر ما مراجعه مي كنند مي گويند دفاتر قبلي كه به آن مراجعه كرديم به طرزي با ما صحبت مي كرند كه ما احساس راحتي نداشتيم و نمي توانستيم با آن ها ارتباط برقرار كنيم. يك آتليه دار حرفه اي مي داند كه شما به اطلاعات تخصصي نيازي نداريد زيرا سررشته از آن نداريد در نتيجه تنها اطلاعاتي را در اختيار شما قرار مي دهد كه متوجه آن مي شود و به دردتان مي خورد.

:داشتن قيمت مقطوع

متاسفانه در بعضي مواقع پيش آمده است كه هزينه ي نهايي بسيار بيشتر از هزينه اي مي شود كه در قرارداد ذكر شده است و اين امر به علت خرج تراشي اضافي استوديو مي باشد. ليست قيمت تمامي وسايل و خدمات بايد به صورت شفاف در قرار داد ذكر شود تا شما بتوانيد در جريان تمام هزينه ها باشيد. در اين صورت شما متحمل پرداخت هيچ هزينه اضافي نخواهيد شد

:داشتن نمونه كار متفاوت و متناسب با همه سليقه ها

اگر به يك آتليه عروس در غرب تهران مراجعه كنيد مي توانيد نمونه كارهاي زيادي را ببينيد. اما كثرت تعداد نمونه كار، دليل بر كيفيت كار نمي شود. كمااينكه ممكن است نمونه كارهاي متعددي را تماشا كنيد اما همه ي آن ها شبيه هم باشند. سه فاكتور تفاوت در نمونه كارها، متناسب بودن با همه ي سليقه ها و كثرت در تعداد نمونه كار، فاكتورهايي هستند كه باعث مي شوند تا به طور حتم بتوانيد نمونه دلخواهتان را انتخاب كنيد

مطمئن شويد كه نمونه كار فيك نباشد!

 

بارها پيش آمده كه عروس و داماد عزيز شكايت مي كنند كه كليپ شان بسيار ضعيف تر از نمونه كاريست كه آن ها نشان داده اند يا اصلا شبيه آن نيست. متاسفانه اين امر در شرايطي رخ مي دهد كه نمونه كار براي آن استوديو نباشد و يا به عبارتي كادر فني آن استوديو در تهيه نمونه كار دخالتي نداشته باشند، در نتيجه توانايي تهيه چنين كليپي را نخواهند داشت و چيزي كه عروس و داماد تماشا مي كنند با نمونه كاري كه ديده اند تفاوت بسياري خواهد داشت و اين امر بسيار ناخوشايند مي باشد. اگر مي خواهيد چنين مشكلي برايتان پيش نيايد، بهتر است حتما پشت صحنه نمونه كار را مشاهد كنيد و به اين صورت اطمينان حاصل كنيد كه نمونه كار توسط كادر فني همان استوديو تهيه شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۳:۳۴ توسط:سئوكار موضوع:

12 ويژگي يك رستوران خوب

رستوران‌هايي كه آشپزخانه و بخش سرو غذايشان قابل‌مشاهده هستند و مشتري مي‌تواند تمام كارهايي كه براي تهيه غذا اجرا مي‌شود ببيند، براي انتخاب مناسب‌تر هستند.


يكي از تفريح‌هاي ما ايراني‌ها غذا خوردن بيرون از منزل است. خيلي از خانواده‌ها با توجه به درآمدشان به سراغ رستوران‌هاي گران و ارزان قيمت مي‌روند و ساعتي را در كنار عزيزانشان مي‌گذرانند. غافل از اينكه بايد براي انتخاب يك رستوران، به نكته‌هاي بسياري به غير از داشتن غذاهاي خوشمزه توجه كرد. اين ويژگي‌ها، همان موضوعي است كه ما مي‌خواهيم در اين مطلب به آن‌ها بپردازيم و 12 مورد از مهم‌ترين‌هايشان را برايتان بازگو كنيم.

 

توجه به اصول بهداشتي

رعايت اصول بهداشتي در كاركنان يك رستوران بايد آنقدر مشهود باشد كه مشتريان با يك بار آمدن به آنجا از اين موضوع مطلع شوند. داشتن كلاه و دستكش و البته لباس‌هاي يكدست، تميز و با رنگ روشن و پاك كردن سريع ميز غذايي كه پيش از اين مشتري ديگري از آن استفاده كرده است، نكته‌هاي اوليه‌اي هستند كه بايد به آن‌ها دقت كرد.

 

آشپزخانه قابل رويت

رستوران‌هايي كه آشپزخانه و بخش سرو غذايشان قابل‌مشاهده هستند و مشتري مي‌تواند تمام كارهايي كه براي تهيه غذا اجرا مي‌شود ببيند، براي انتخاب مناسب‌تر هستند زيرا در اين صورت كاركنان رستوران بايد به نكته‌هاي بهداشتي و اصول حرفه‌اي آشپزي و سرو، بيش از پيش توجه كنند.

 

كاركنان مۆدب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع كاركنان و پاسخگو بودن آن‌ها در برابر مشتري از ويژگي‌هاي يك رستوران خوب است. آن‌ها بايد با كمال ادب و احترام به درخواست‌هاي مشتري پاسخ دهند و به شكايت‌هاي احتمالي آن‌ها رسيدگي كنند. رعايت اين نكته‌ها، ابتدايي‌ترين موارد در امر مشتري مداري در رستوران‌هاست.

از پارچ نبايد براي سرو نوشيدني‌ها استفاده كرد بلكه آن‌ها بايد وكيوم شده باشند

و با همان بطري و ني سرو شوند زيرا استفاده از ليوان و پارچ احتمال انتقال آلودگي را بالا مي‌برد

تهيه پرس‌هاي غذايي به اندازه

يك رستوران خوب در مصرف مواد غذايي زياده‌روي نمي‌كند و اين ويژگي خود را به عنوان يك صفت ويژه به مشتري مي‌شناساند. تمام پرس‌هاي سرو شده در رستوران بايد به اندازه يك فرد عادي باشد و در بشقاب با بهترين تزيينات در اختيار مشتري قرار گيرد به طوري كه هم سير شود و هم احساس پري نكند.

 

داشتن سيستم تهويه مناسب

سيستم تهويه يك رستوران بسيار مهم است زيرا در غير اين صورت بوي انواع غذاها در سالن غذاخوري پخش مي‌شود و باعث ناراحتي مشتري خواهد شد.

 

داشتن فضاي مناسب

 

محيط يك رستوران نبايد آنقدر كوچك باشد كه ميزها بيش از اندازه به هم نزديك قرار بگيرند زيرا در اين صورت مشتريان احساس ناامني مي‌كنند و نمي‌توانند با آرامش و راحتي غذايشان را ميل كنند.

 

حضور مسوول رستوران در كنار مشتريان

حضور مسوول رستوران در جايي كه مشتريان به صرف غذا مي‌پردازند و پرس‌وجو از آن‌ها درباره اينكه كيفيت و كميت غذا مورد پسندشان است يا نه، نشانه آن است كه رستوران به مشتريانش اهميت مي‌دهد و همواره در پي بهتر شدن است. وجود فرم‌هاي نظرخواهي نيز مي‌تواند نشانه‌اي از همين اهميت قائل شدن براي مشتري باشد.

 

داشتن ميزهاي شيشه‌اي

از آنجا كه سطوح پلاستيكي آلودگي‌ها را به خود جذب مي‌كنند، در يك رستوران مناسب بايد ميزهاي شيشه‌اي وجود داشته باشد تا به راحتي تميز شوند. به علاوه، از پارچ نبايد براي سرو نوشيدني‌ها استفاده كرد بلكه آن‌ها بايد وكيوم شده باشند و با همان بطري و ني سرو شوند زيرا استفاده از ليوان و پارچ احتمال انتقال آلودگي را بالا مي‌برد.

 

رعايت تناسب در ميان غذاها

بيشتر غذاهاي موجود در منوي رستوران‌ها، غذاهاي سرخ شده، چيپسي يا بسيار چرب هستند. در حالي كه در يك رستوران خوب هنگام تهيه منو بايد تناسبي ميان غذاهاي گريل، سرخ شده، كبابي يا پخته در نظر گرفته شده باشد. اين كار نشان مي‌دهد رستوران به سلامت مشتريانش توجه دارد. در ضمن، اگر غذاي جديدي در منوي غذايي قرار داده شده است كه به نظر مي‌رسد مشتري آن را نمي‌شناسد، بهتر است يا مواد اوليه آن جلوي نامش ذكر شوند يا سفارش‌گيرنده رستوران با داشتن اطلاعات كافي، اين غذا را به مشتري معرفي كند.

 

داشتن بشقاب‌هاي محاسبه شده

بسياري از رستوران‌ها از صفت «دوبل» براي برخي از غذاهايشان استفاده مي‌كنند كه اين كار به غير از اضافه دريافت كردن پروتئين و كربوهيدرات فايده ديگري ندارد.

سيستم تهويه يك رستوران بسيار مهم است زيرا در غير اين صورت بوي انواع غذاها در سالن غذاخوري پخش مي‌شود و باعث ناراحتي مشتري خواهد شد

يك بشقاب مناسب، بشقابي است كه 50 درصد آن از سبزي‌ها، 25 درصد از مواد پروتئيني و 25 درصد ديگر از غلات تشكيل شده باشد.

 

داشتن نور كافي و شلوغ نبودن

داشتن نور كافي و شلوغ نبودن رستوران از ديگر ويژگي‌هاي يك رستوران خوب است كه مسوولان آن بايد به اين نكته‌ها دقت داشته باشند.

 

سرو غذاهاي سالم و مغذي

در منوي غذاي يك رستوران دوستدار سلامت، غذاهايي خوشمزه و سالم به چشم مي‌خورد مثلاً با در هم آميختن مواد غذايي با كيفيت و مغذي، غذاهايي تهيه مي‌كنند كه مشتري تا به حال آن‌ها را امتحان نكرده باشد اما با مصرف آن‌ها مشتري هميشگي رستوران شود. براي اين منظور داشتن يك آشپز خلاق و با تجربه و آگاه از ظرايف تغذيه‌اي بسيار مهم است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۱:۱۲ توسط:سئوكار موضوع:

خياط لباس عروس در غرب تهران

به قطع يكي از بهترين و ويژه ترين روز هاي عمر هر دختري روز عروسي ايشون هست به همين دليل به دنبال بهترين لباس هاي عروس ميگردند.

براي پيدا كردن خياط لباس عروس در شمال تهران كه كار حرفه اي و با كيفيت ارايه دهند بسيار مشكل است، به همين دليل سايت نوعروس ليستي از تمام خياط لباس عروس در شمال تهران   را براي شما آماده كرده است

 

 

براي داشتن لباس عروس خاص با قيمت هاي باور نكردني به ليست مزون لباس عروس در كوچه برلن ما يه نگاهي بيندازيد؛ در ضمن شما مي توانيد با عضويت در سايت ما از تخفيفات نوعروس هم بهره مند شويد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۸:۱۳ توسط:سئوكار موضوع:

آتليه عكاسي عروس + قيمت مناسب

 

 

 :مقدمه

مروري اجمالي بر صنعت عكاسي، نشان مي دهد كه عكس هاي عروسي قدمتي ديرينه دارند. عكس هايي كه از زمان ورود نخستين دوربين هاي عكاسي به ايران، مسوليت ثبت عكس هاي عروسي شاهان، شاهزادگان، درباريان و نزديكان آن ها را برعهده داشته اند. عكس ها سندي  زنده، از فرهنگ، آداب و رسوم گذشتگان ما محسوب مي شوند. عكس هايي كه علاوه بر زيبايي هاي بصري، مروري بر تاريخچه، لباس، آرايش، دكوراسيون و غيره نيز به حساب مي آيند.

 

عكس هاي عروسي در ميان خيل عكس هاي به جا مانده از گذشتگان، بي شك جايگاه ويژه اي دارند. چرا كه بيان گر احساسات، عواطف و هويت گذشتگان ما نيز هستند.

 

 

 عكاسي عروس و داماد از گذشته تا امروز

 

عكس هاي عروسي، از دهه هاي گذشته تا به امروز تغييرات فاحشي كرده اند. اين تغييرات نيز هم سو با تغيير نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها رخ داده و بدون شك از آن گريزي نبوده و نيست.

 

عكس هاي عروسي در چند نسل قبل، معمولا پر از هيجان و شور و اتفاق بوده است. عكس هايي كه جمعيت زيادي عروس و داماد را احاطه كرده اند و عكاس باشي در ميان يك شادي جمعي، به ثبت لحظه ها پرداخته است. عكس هاي قديمي علي رغم اينكه در معرض گذر زمان بوده اند؛ اما همچنان رنگ و لعاب شان را حفظ كرده اند و منعكس كننده ي انرژي هاي مثبت اند. عكس هاي عروسي در گذشته، در حياط و منزل عروس يا داماد ثبت مي شد. با همان چيدمان قديمي و همان معماري بكر كه از گذشتگان به ياد داريم.

 

اما عكس هاي عروس و داماد هاي امروزي، عموما در آتليه هاي عروسي، ثبت مي شوند و جز خود عروس و داماد، كس ديگري در آن ها حضور ندارند. عكس هاي فتوشاپي و پر از جلوه هاي ويژه، كه سعي مي كند، تمام عيوب چهره و صحنه را رفع كرده و عكس را به بهترين شكل ممكن رتوش كند.

 

 عكس هاي آتليه: محاسن و معيب

 

در دنياي امرزو، اغلب افراد به دنبال ثبت بهترين عكس ها از لحظه هاي مهم زندگي خود هستند. عكس هايي كه آن ها را در اوج زيبايي و شكوه نشان مي دهد. براي همين بازار كار عكاسان و آتليه هاي عكاسي بسيار پر رونق است. امروزه كمتر كسي را مي بينيد كه براي مراسم عروسي آتليه نرفته باشد و يك دو جين عكس عروسي، از خود به يادگار نگذاشته باشد.

 

عكس هاي عروسي جلوه ي بسيار زيبايي دارند، مونتاژ و طراحي مي تواند بر زيبايي آن تا حد زيادي بيفزايد. اما ممكن است اين قبيل عكس ها، حالت تصنعي را به چهره ي عروس و داماد القا كرده و عكس ها را از حالت طبيعي و بكر دور كند.

 

 

 شما دنبال چه آتليه اي هستيد؟

 

با بررسي هاي صورت گرفته در يك جامعه ي آماري كوچك، مي توان چنين برداشت كرد كه قيمت، تنوع و كيفيت عكس و نحوه ي برخورد عكاس با مشتري از اولويت هاي مهم عروس و داماد ها براي انتخاب يك آتليه است.

 

فايقه 29 ساله است و سال گذشته عروسي كرده است. او مي گويد: براي من كيفيت عكس ها، تكراري نبودن ژست هاي پيشنهادي و قيمت، اولويت هاي اصلي بودند. من و همسرم يك از آتليه هاي معروف را به خاطر قيمت بالا و اينكه مي خواست كل مبلغ را يك جا پرداخت كنيم، كنار گذاشتيم.

 

فاطمه 28 ساله است و دوسال قبل عروسي كرده است. او معتقد است براي انتخاب بهتر بايد به چندين آتليه ي مختلف سر زد. در نهايت با مقايسه ي نمونه كارها و رنج قيمت ها، بهترين مكان را انتخاب كرد.

 

مينا چهار سال قبل ازدواج كرده است، او مي گويد: من بيشتر از هر چيزي به اخلاق و نحوه ي برخورد عكاس توجه مي كردم. با خودم مي گفتم، قرار است بهترين شب زندگي ام را با اين فرد سر كنم و اگر اخلاق خوبي نداشته باشد؛ ممكن است خاطره هاي بدي برايم رقم بخورد.

 

همچنين اين نكته كه باغ پيشنهادي شان، متناسب با فصل باشد و تمام امكانات را در اختيار داشته باشند نيز،  فاكتورهاي مهمي در انتخاب يك آتليه ي مناسب براي من بود.

 

 

 براي انتخاب يك آتليه به چه نكاتي توجه كنيم؟

 

هنگامي كه به يك آتليه عروس مراجعه مي كنيد، به ژست عكس ها، شكل نورپردازي، كيفيت و ميزان شارپ بودن عكسها توجه كنيد. پيشنهاد مي شود، در مورد تجهيزات مورد استفاده از جمله نوع دوربين ها، فلاشها، تجهيزاتي كه براي عكاسي فضاي باز آورده ميشود، (مانند فلاش پرتابل ، هلي شات و رفلكتورها) با عكاس صحبت كنيد.

 

يكي از هزينه هاي عمده در آتليه عروسي، فيلمبرداري مراسم مي باشد. تعداد دوربين هاي مورد استفاده در شب مراسم، كيفيت دوربين ها، كرين و هلي شات مي تواند هزينه هاي شما را بالاتر ببرد.

 

توجه: ساخت كليپ اسپرت براي نمايش در سالن عروسي را نيز مد نظر داشته باشيد.

 

 اگر فردي مذهبي هستيد…..

 

معمولا براي افراد مذهبي و مقيد، انتخاب آتليه، به مراتب دردسر هاي بيشتري دارد. چرا كه اغلب آتليه ها، پرسنل آقا نيز دارند، ممكن است در روز جشن، باغ هايي را به شما پيشنهاد بدهند كه هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول عكاسي هستند. پس اگر اين مسائل براي شما مهم است بايد از قبل با آتليه مورد نظرتان هماهنگ كنيد.

 تبليغات زباني يا تبليغات ميداني؟

 

تنها به تبليغات ميداني و محيطي توجه نكنيد. چرا كه اغلب آتليه ها امكانات خود را بيشتر از چيزي كه هست جلوه مي دهند و سعي در جلب نظر مشتري دارند. اگر از دوستان و بستگان خود كه به تازگي عروسي كرده اند پرس و جو كنيد، عموما به نتايج بهتر و منطقي تري خواهيد رسيد. مشتري هاي راضي هميشه بهترين تبليغ هستند.. همچنين براي انتخاب آتليه به سابقه و تجربه ي آن آتليه و عكاس نيز توجه كنيد.

 

همچنين محيط آتليه، دنج و دل باز بودن مكان، زيبايي هاي بصري، همگي مي توانند در كيفيت عكس هاي شما تاثير گذار باشند.

 

 عكس ها همسو با سليقه ي عروس و داماد

 

از ميان خيل عكس هايي كه در آتليه از شما گرفته مي شود، به طور متوسط بيست تا سي عكس انتخاب خواهد شد. اين عكس ها بايد دقيقا منطبق بر سليقه ي شما انتخاب شده و بر اساس سليقه و خواست شما، رتوش و اديت شود. با دقت تمام، به بگ راند عكس ها، نورپردازي ها، محيط عكاسي دقت كنيد تا با مشكل مواجه نشويد.

 

 مهارت در خدمت امكانات

 

فيلم خوب عروسي،  فيلم نامه ي خوب و عكاس حرفه اي مي خواهد و تنها دوربين هاي خيلي مجهز، دليل ثبت كردن عكسهاي خوب نيستند با دوربين هاي ساده تر هم مي شود عكس هايي زيبا خلق كرد.

 

بعضي از آتليه داران مدعي مي شوند كه عكس هاي ما به روز است. اين صحبت اصلا درست نيست، زيرا عكس ورژن نيست كه هر ماه آپديت شود.

 عكسهاي جان دار

 

روز عروسي شما يك روز تكرار نشدني است. پس اجازه بدهيد حس واقعي شما مثل، استرس، خنده هاي طبيعي، گريه ، شادي و در عكس ها نمايان باشد.  نبايد در تمام عكس ها توي قالب خاصي فرو برويد و مو به مو گفته هاي عكاس را به اجرا در بياوريد. بايد به ياد داشته باشيد كه شما بازيگر نيستيد و قرار است عكس هايي از طبيعي ترين لحظه هاي عروسي تان ثبت كنيد.

… به رفتار و اخلاق عكاس دقت كنيد

 

فيلم بردار و عكاس، بايد رفتار دوستانه و صميمانه با عروس و داماد داشته باشند، چرا كه در اين صورت عروس داماد، احساس راحتي بيشتر با عكاس مي كنند  و  از گرفتن عكس هاي احساسي و بوسيدن يكديگر در عكس، خجالت نمي كشند و عكس ها طبيعي تر مي شود.

 فيلم و عكس به ياد ماندني

 

عكس عروسي مهم ترين و خاطره انگيز ترين يادگاري مراسم شما است. چند سال ديگر كه به عكس هاي عروسي تان نگاه كنيد همه خاطره ها برايتان زنده مي شوند . عكس عروسي تان با همه كساني كه شايد ديگر در ميان شما نباشند؛ ياد آور همه خاطرات خوش مراسم شماست.

 

در هر مراسم عروسي، لحظات طلايي و تكرارنشدني وجود دارد كه، شما بايد از عكاس مراسم بخواهيد از آنها عكس بگيرد. عكس هاي عروسي كه دلتان ميخواهد داشته باشيد را ليست كنيد و به عكاستان بدهيد؛ تا فراموش نكنيد چه عكس هاي عروسي را مي توانيد يادگار داشته باشيد.

 

فيلم عروسي هم مي تواند به همان اندازه عكس عروسي، ياد آور شادي و لحظات بي مانند مراسمتان باشيد. از تمامي لحظه هايي كه براي آماده شدن شما و آقاي داماد فيلم تهيه مي شود، تا حضور پدر مادرها در كنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم.

 

فيلم عروسي گاهي هم مي تواند به صورت مستند باشد و تمامي دقايق و روزهايتان را ثبت نمايد. يادتان نرود براي فيلم عروسي، مي توانيد كليپ اسپرت هم درست كنيد. معمولا، در گالري عكس آتليه ها مي توانيد نمونه هاي عكس، كليپ و شيوه فيلم و عكس برداري را ببيند.

 

در خاطر داشته باشيد، كه يك عكس زيبا از مراسم عروسيتان زماني مفهوم پيدا مي كند كه، شما به راستي و از صميم قلب شاد و خوشحال باشيد.

 

: يك پيشنهاد هيجان انگيز

 

اگر درباره ي عكس و فيلم عروسي بسيار حساس هستيد و دلتان مي خواهد همه چيز مطابق ميل تان پيش برود و در عين حال، از نظر هزينه مشكلي نداريد و مي توانيد به حد كافي براي اين كار هزينه كنيد؛ پيشنهاد مي كنيم كه عكاسي عروسي تان را چند روز قبل از عروسي انجام دهيد.

 

شايد به نظر عجيب بيايد ولي، بسياري از آتليه ها اين پيشنهاد را به عروس و داماد ها مي دهند. براي عملي كردن اين پيشنهاد، ابتدا بايد لباس عروسي تان را در اختيار داشته باشيد، سپس با آرايشگر خود هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد تا براي آرايش مجدد تخفيف مناسبي براي شما در نظر بگيرد. همچنين ماشين عروسي تان را نيز بايد گل آرايي كنيد.

 

اين كار حسن بزرگي دارد و آن صرفه جويي در وقت است. شما مي توانيد با خيال راحت تمام روز را صرف عكاسي كنيد و تمام فيگورهاي مد نظرتان را امتحان كنيد. بدون اينكه نگران از دست دادن زمان باشيد.

 

بنابراين در روز انتخاب عكس ها، دست تان براي انتخاب بازتر است و مي توانيد تعداد بيشتري عكس داشته باشيد و روز عروسي تان را هم به گرفتن عكس با خانواده و دوستان تان اختصاص دهيد. در چنين حالتي شما هم استرس زمان و از دست دادن فرصت هاي مناسب را نخواهيد داشت و هم اينكه مي توانيد خاطره هاي بيشتري از جشن عروسي تان ثبت كنيد.

 

 

: نكته ي نهايي

 

اگر مي خواهيد عكس هاي عروسي تان هميشه لبخند به لب هايتان بياورند، در انتخاب آتليه دقيق عمل كنيد. نمونه كارهاي آتليه ها را با دقت بررسي كنيد، اگر به دنبال تهيه ي كليپ اسپورت براي نمايش در سالن عروسي هستيد، حتما در اين زمينه تحقيق كنيد و نمونه كار بخواهيد. سليقه ي شخصي تان را براي آنها بازگو كنيد و تمام آن چيزي را كه از عكاس مي خواهيد برايش شرح دهيد. در صورتي كه از خانواده اي مذهبي هستيد، به جنبه ي مذهبي كار، اشراف داشته باشيد، اعم از اينكه پرسنل آتليه خانم باشند، براي عكاسي به باغ شخصي برويد و فايل اصلي كارهاي عروسي تان را پس از اتمام كار، از آتليه تحويل بگيريد. چرا كه تمام عكس هاي عروسي شما در نهايت در آتليه ي مورد نظر آرشيو خواهد شد. به تجهيزات و امكاناتي كه آتليه در اختيار شما قرار خواهد داد دقت كنيد، تعداد دوربين ها، لوازم نور پردازي و …. مهم هستند.

 

خلاقيت عكاس در طراحي فيگورهاي جالب، رفتار مناسب و صميمي عكاس با شما، كارهاي قبلي و فضاي خود آتليه براي 

انتخاب بهترين گزينه حائز اهميت هستند.  

 

:مطالب مرطبت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۴:۵۸ توسط:سئوكار موضوع:

بهترين آتليه عروس تهران از نظر مردم

 


بهترين  آتليه عروس غرب تهران  كدومه؟ آنچه از شب عروسي باقي ميمونه عكس و فيلمه.بهترين آتليه عروس غرب تهران رو انتخاب كن تا يادگاري خوبي از جشن عروسيت داشته باشي. معروف ترين و بهترين آتليه عروس تهران كه عروس خانم ها بيشتر مي پسندن و به ديگران توصيه مي كنند رو اينجا برات معرفي مي كنم تا بتوني انتخاب راحت تري داشته باشي و معروف ترين عكس هاي قرن رو از عروسيت تهيه كني.

 

#بهترين_آتليه_غرب_تهران #بهترين_آتليه_تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۱:۱۳ توسط:سئوكار موضوع:

انواع درب اتوماتيك

درب اتوماتيك شيشه اي از نوع كشويي، دستگاهي است كه درب كشويي را براي عبور و مرور عابران مهيا مي كند. درب اتوماتيك شيشه اي، درب را به صورت اتوماتيك باز مي كند، نگه مي دارد و سپس مي بندد.

موارد استفاده درب اتوماتيك شيشه اي

درب هاي كشويي خودكار، معمولا براي درب هاي خروجي مراكز تجاري بزرگ بكار مي روند چرا كه فروشگاههاي كوچك درب هاي گردان را به اين مدل درب ها ترجيح مي دهند. همچنين درب اتوماتيك شيشه اي در آسانسورها نيز بكار مي-روند.

درب اتوماتيك كركره اي

درب اتوماتيك كركره اي پاركينگ كه به رولي نيز معروف است، اين مدل درب ها تقريبا براي تمامي محيط هاي مسكوني مناسب است. درب اتوماتيك كركره اي از كيفيت، دوام و استحكام بالايي برخوردار است و در اندازه هاي مختلف تا عرض cm540 قابل نصب هستند. درب اتوماتيك كركره اي براي پاركينگ بسيار مناسب بوده و نياز شما را به خوبي برطرف مي-كند و نماي ساختمان را نيز زيبا نشان مي دهد.

درب هاي زير سقفي سكشنال به دليل استفاده از بخش هاي تشكيل شده از فوم پلي اورتان، عايق مناسبي جهت كنترل صوت و حرارت است و باعث جلوگيري از ورود گرد و خاك مي شود. اسلت ها داراي ظاهري بسيار جذاب در دو حالت قابدار و خط دار مي باشد. در صورت استفاده از پنجره هاي PVC در اسلت هاي درب سكشنال نورگيري محيط داخلي خيلي بهتر مي شود. 
درب سكشنال به محض برخورد با مانع به حالت قبلي خود باز مي گردد. درب هاي زير سقفي اشل در ارتفاع هاي بسيار كم نصب شده و فقط 25 سانتيمتر از سقف پاركينگ فاصله دارد. 

شركت اشل ارائه كننده انواع درب اتوماتيك سكشنال مي باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي 22720819 - 22745062 - 021 تماس حاصل نماييد.




برچسب: درب اتوماتيك شيشه اي، درب اتوماتيك كركره اي، درب اتوماتيك سكشنال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۵۴:۳۷ توسط:سئوكار موضوع:

شستشوي فرش دستباف

بعد از خاتمه بافت ، حاصل كار بافنده جهت عمليات شستشوي فرش دستباف و ساير عمليات تكميلي به قاليشويي فرستاده ميشود. همانطور كه شستشوي اوليه نقش بسزايي در آشكار شدن جلوه و زيبايي فرش و حصول نتيجه زحمات بافنده دارد، شستشوي هاي بعدي نيز كه بعد از استفاده اين هنر صنعت به عنوان كف پوش در منازل و مساجد… و بروز كثيفي حاصل از قرار گرفتن در معرض گرد و خاك و دوده انجام مي شود، در برگرداندن جلوه و زيبايي آن به حالت اوليه تاثيري بس مهم بر جاي مي گذارد.


برچسب: شستشوي فرش دستباف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۹:۲۸ توسط:سئوكار موضوع:

ناصري:اصولگرايان شانسي براي رياست جمهوري ندارند

عبدالله ناصري روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: صرف نظر از اين كه تكثر، تعدد و تنوع نامزدهاي اصولگرايان چقدر واقعي است بايد واقعيت اصلي را در نظر گرفت و آن اين است كه جرياني كه 10، 20 يا به تعبيري با دهها نامزد وارد رقابت با آقاي روحاني مي شود مخاطب چنداني در جامعه ندارد.اين فعال سياسي اصلاح طلب ادامه داد: اصولگرايان، صرف نظر از آن بخش عاقل و خردورز خود كه در انتخابات سال 92 از روحاني حمايت كردند و در انتخابات سال 94 با اصلاح طلبان و دولت همراه شدند؛ با هر تعداد نامزد كه بيايند به خاطر عملكرد گذشته خود در مجالس هشتم و نهم و دو دولت احمدي نژاد، مخاطب قابل توجهي در بين مردم پيدا نخواهند كرد.



برچسب: تنوع نامزدهاي اصولگرايان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۰:۴۶ توسط:سئوكار موضوع:

اصولگرايان و چالش اجماع بر سر راهبردها و مصاديق انتخاباتي

به گزارش گروه پژوهش و تحليل خبري ايرنا ، ناكامي در به دست آوردن كرسي رياست جمهوري و اكثريت مجلس شوراي اسلامي در سال هاي 92 و 94 به اصولگرايان درس بزرگي داد؛ اينكه تشتت و تفرق در ميان طيف هاي مختلف اين جريان، كفه ترازوي آنان را در بزنگاه هاي انتخاباتي ضعيف مي كند.علم به اين نقطه ضعف و تلاش براي اجتناب از اين آسيب، اصولگرايان را بر آن داشته تا براي دستيابي به اجماعي كه سال هاست از ميان آنان رخت بربسته ، تلاش كنند. اما بررسي شواهد و رخدادها در فضاي سياسي كشور، نيل به اين هدف را براي طرفداران جناح راست ناممكن و دور از دسترس مي نمايد. اين گزارش در كنار واكاوي كنش هاي جمعي و همگرايانه اصولگرايان، به بررسي روندهاي واگرايانه و حركت هاي گريز از مركز طيف هاي گوناگون و چهره هاي مختلف جريان اصولگرايي در آستانه انتخابات رياست جمهوري 96 مي پردازد.



برچسب: همگرايانه اصولگرايان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۹:۰۲ توسط:سئوكار موضوع:

هيچ كدام از نامزدهاي اصولگرا رجل سياسي نيستند

حجت الاسلام محمد زارع فومني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از سويي هيچ كدام از نامزدهاي اين جريان، رجل سياسي نيستند و به همين دليل فاقد صلاحيت سياسي لازم براي نامزدي رياست جمهوري هستند. به نظر من معرفي اين تعداد نامزد طنز سال 96 است.اين فعال سياسي تصريح كرد: كسي كه توانايي رقابت با روحاني را داشته باشد در طيف اصولگرا وجود ندارد. خوش بيني طرفداران احمدي نژاد هم موضوعيت ندارد چرا كه امثال بقايي صلاحيتشان به علت محكوميت قضايي تاييد نمي شود و علاوه براين اصولگرايان در طي سال هاي 84 تا 92 كاري كردند كه حتي اگر دانه درشت هاي اين طيف هم نامزد شوند مورد توجه و اقبال مردم قرار نخواهند گرفت.فومني خاطر نشان كرد: اگر اصولگرايان به جاي 10 نامزد صد نفر را نيز معرفي كنند باز كاري از پيش نخواهند برد چرا كه به قول شاعر «سياهي لشكر نيايد به كار يكي مرد جنگي به از صدهزار» و آن مرد جنگي در انتخابات 96 شخص آقاي روحاني است.وي پيش بيني كرد: 99 درصد رقباي روحاني رد صلاحيت مي شوند چرا كه رجل سياسي نيستند. آنها البته براي شركت در انتخابات انگيزه ديگري هم دارند و آن خرد كردن آراي روحاني است. فومني گفت: به نظر من تنها يك نامزد اصلاح طلب قوي مي تواند رقيب روحاني شود وگرنه نامزدهاي اصولگرايان عددي نيستند.



برچسب: نامزدهاي اصولگرايان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۷:۱۷ توسط:سئوكار موضوع: