تحولات سوريه تحولات سوريه .

تحولات سوريه

آتليه عروس را چطور انتخاب كنيم؟

فيلم و عكس تنها يادگاري است كه از مراسم عروسي به جا مي‌ماند. به خاطر همين انتخاب يك آتليه عكس عروس خوب هميشه از مهم‌ترين دغدغه‌هاي اصلي عروس و دامادها در برنامه‌ريزي مراسم عروسي است. 



با مشورت با نامزدتان آتليه عكس عروس را انتخاب كنيد 

انتخاب آتليه عكس عروس بايد با همكاري عروس و داماد با هم انجام شود. بعضي وقت‌ها ديده‌ايم كه زوج‌ها همكاري خوبي با هم ندارند و از همان اول كار عصبي هستند، وقتي روال اين‌گونه طي شود طبيعي است كه انتخاب هم انتخاب خوبي نخواهد بود. اما برخلاف اين گروه، گروه ديگري از زوج‌ها خيلي با نشاط هستند و سعي مي‌كنند ضمن همكاري با يكديگر بهترين تصميم را بگيرند. احساس ما اين است در وضعيت دوم تصميم درست‌تر و بهتري گرفته خواهد شد. 

قبل از انتخاب آتليه عكس عروس با بهترين آتليه هاي تهران كه بسته به منطقه شما ميتوانيد بهترين آتليه عروس شرق تهران و يا آتليه عروس غرب تهران آشنا شوبد كه براي ملاحظه ليستي از بهترين هاي اين مناطق بر روي لينك مورد نظرتون كليك كنيد!!!

عروس و دامادها قبل از اينكه سراغ آتليه‌اي بروند اطلاعات اوليه را در رابطه با سابقه، امكانات، كف و سقف قيمت‌ها، پرسنل و كيفيت عكاسي و فيلم‌برداري جمع كنند تا مجبور نشوند به هر آتليه سرك بكشند. ضمن اينكه بهترين انتخاب مي‌تواند با ديدن آلبوم‌هاي آتليه‌ها انجام شود كه بعضاً نمونه‌هايي از عكس‌ها روي سايت آتليه‌ها هم موجود است. 

انتخاب از بين 5 آتليه عكس عروس كافي است 

سر زدن به 5 آتليه براي انتخاب نهايي كافيست. بيشتر گشتن عروس و داماد را دچار وسواس مي‌كند و اين خوب نيست. چون وسواس بيش از اندازه آسيب‌هايي به همراه دارد كه يكي از اين آسيب‌ها عدم تصميم‌گيري تا روزها و لحظات آخر است. اگر فكر مي‌كنيد زمانتان براي تصميم‌گيري كم است و يا نمي‌توانيد تصميم بگيريد اول از همه به عروسي‌هاي دور و برتان توجه كنيد. به آلبوم دوستانتان و ... . اين هم يك راه انتخاب است. 

انتظارات تان را به مدير آتليه عكس عروس بگوييد 

«اگر نداني كه به كجا مي‌خواهي بروي از هر راهي كه بروي فرقي نمي‌كند.» چيزي كه ما هميشه به عروس و دامادها تأكيد مي‌كنيم اين است كه آن‌ها حتما بايد انتظاراتشان را از آتليه خوب مشخص كنند تا اول خودشان بدانند چه مي‌خواهند و بعد اين خواسته‌ها را به مدير آتليه انتقال دهند. مثلا بعضي‌ها دكور آتليه برايشان مهم‌ترين چيز است. بعضي‌ها افكت‌هاي كامپيوتري را بيشتر مي‌پسندند. مدير آتليه بايد بداند انتظار شما از عكس‌هاي عروسي‌تان چيست تا بتواند كمك تان كند. 

بعد از انتخاب مكان عروسي، آتليه عروس را هماهنگ كنيد 

برخي اوقات عروس و داماد آتليه را در آخرين مراحل هماهنگ مي‌كنند كه اين يك اشتباه بزرگ است. چون از نظر ما بعد از آنكه مكان مراسم مشخص شد نخستين جايي كه بايد هماهنگ شود آتليه است. چرا كه آتليه مديريت اكثر زمان روز عروسي را انجام مي‌دهد و اگر انتخاب خوبي نباشد آن وقت يادگاري خوبي از مراسم عروسي باقي نخواهد ماند. 

آدرس آتليه عروس را در نظر بگيريد

در انتخاب آتليه، بايد دقت شود كه مكان آتليه به لحاظ مكاني به محل برگزاري مراسم و آرايشگاه عروس نزديك باشد.

چگونه يك عكس خوب بگيريم؟

براي گرفتن يك عكس خوب هم عكاس بايد تجربه خوبي داشته باشد و هم عروس و داماد حداقل خلاقيت را به كار بگيرند تا بتوانند تصوير خوب و با نشاطي را به ثبت برسانند. ضمن اينكه هنر عكاس و شناختش نسبت به تناسب‌هاي فيزيكي و رنگي هم جزو لاينفك يك عكاسي خوب است. پس چند پيشنهاد و راهنمايي براي گرفتن عكس با طراوت در روز عروسي پس از انتخاب يكي از بهترين آتليه هاي تهران دانستن مطالب زير است: 


1- مهم‌ترين نكته در داشتن يك عكس خوب اين است كه هر فردي بايد بتواند در محيط آتليه احساس آرامش و راحتي كند. اين موضوع از آنجا براي عروس دامادها ويژه است كه آن‌ها تا روز عروسي لحظات پرفشار و پر استرسي را گذرانده و همين باعث مي‌شود اغلب دل نگران و آشفته باشند. بنابراين با اين شرايط ممكن است عكس ايده‌آل گرفته نشود؛ پس توصيه ما به همه عروس‌ها و دامادها اين است زماني كه از در آتليه وارد مي‌شوند همه استرس‌ها را بيرون در بگذارند و سعي كنند در آن يكي دو ساعت لحظات خوب و آرامي داشته باشند.

2- هيچ عكاسي از عروس و داماد انتظار يك مدل ايده‌آل را ندارد. پس آن‌ها نگران فرم بدن و چهره خودشان نباشند. چرا كه يك عكاس با تجربه مي‌تواند تصوير خوبي از چهره‌ها و اندام‌هاي متضاد در بياورد.

3- عروس و داماد قبل از حضور در آتليه در اينترنت عكس‌هاي عروسي را سرچ بزنند و فيگورهاي متفاوت را ببينند و در يك يا دو مورد آن‌ها را با عكاس در ميان بگذارند آن وقت است كه اشتراكات ذهني بين خواسته عروس و داماد و عكاس شكل مي‌گيرد.

4- عروس و داماد با عكاس همكاري كنند چون براي گرفتن يك عكس رمانتيك و يا شاد و خوشحال، عكاس حتماً به همراهي و همكاري آن‌ها نياز دارد.

5- بهتر است عروس و داماد از شلوغ كاري در رنگ‌ها به خصوص در لباس جلوگيري كنند.

6- پيشنهاد مي‌كنيم عروس و داماد براي انتخاب دسته گل و حتي تزيين ماشين عروس با عكاس مشورت كنند.

7- دامادهايي كه خودشان را چاق مي‌دانند از رنگ‌هاي تيره و عروس‌هايي كه خودشان را لاغر مي‌بينند از لباس‌هاي پفي استفاده كنند.



#بهترين_آتليه_هاي_تهران #آتليه_عكس_عروس #آتليه_عروس_شرق_تهران #آتليه_عروس_غرب_تهران



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۶:۲۱ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :