تحولات سوريه تحولات سوريه .

تحولات سوريه

شب يلداي عروس - عروس شب يلدا

     اگر عروس شب يلدا هستيد و مي خواهيد در شب يلدا ميزبان خانواده نامزدتان باشيد اين نكات را بخوانيد    .


ميز شب يلداي عروس 

عروس شب يلدا براي چيدن ميز بايد نهايت سليقه را به خرج دهد. براي چيدن ميز حتما از يك ميز بزرگ كه روي آن با روميزي پوشانده شده است استفاده كنيد. بهتر است روميزي اي كه در نظر مي گيريد حتما رنگ و شكل سنتي داشته باشد تا فضاي شما را به شب يلدا نزديك تر كند. بعد از چيدن ميز دو شمعدان به همراه شمع اين طرف و آن طرف بگذاريد. چند عدد سيب، انار، خرمالو، كدو حلوايي، آجيل شب يلدا، هندوانه، ديوان حافظ، گلدان پر از گل قرمز مي توانند روي ميز شما را تكميل كنند. در ادامه كافيست يك موزيك سنتي بگذاريد تا تمام شب همراه شما باشد. اين ها تمام چيزهايي است كه عروس شب يلدا براي فراهم كردن يك شب به يادماندني نياز دارد. البته هر كدام تزيينات مخصوص خود را دارند كه در ادامه براي تان درباره ي آن توضيحاتي خواهيم داد.

تزيين هندوانه شب يلدا 

وقتي عروس شب يلدا مي شويد بايد همه چيز را به بهترين شكل تزيين كنيد و هندوانه هم از اين امر مستثني نيست. براي تزيين هندوانه شب يلدا ايده هاي زيادي در اينترنت وجود دارد. يكي از اين ايده ها اين است كه هندوانه را با پوست به شكل هاي مثلث قاچ كنيد و با قرار دادن يك چوب بستني در انتهاي آن خوردن هندوانه را به راحت ترين كار براي مهمانان تان تبديل كنيد

براي شب يلدا قاليچه بيندازيد 

خانه عروس شب يلدا بايد حسابي گرم باشد. منظورمان گرماي شومينه و بخاري نيست، منظورمان يك فضاي گرم است. اگر كف خانه سنگ و سراميك است و علاقه اي به انداختن فرش نداريد بهتر است آن شب از يك قاليچه كوچك يا روفروشي هايي كه رنگ هاي گرم دارند استفاده كنيد تا گرماي خانه شما يلدايتان را خاطره انگيز تر كند.

فال حافظ براي شب يلدا

يكي از قديمي ترين رسم و رسوم هايي كه متعلق به شب يلداست و همه از آن لذت مي برند گرفتن فال حافظ است. براي اين كه مهمان هاي شما هم با يك فال حافظ خانه تان را ترك كنند يك پيشنهاد ويژه داريم. شما علاوه بر حافظ خاني در آن شب و گرفتن فال هاي متفاوت مي توانيد از قبل به تعداد مهمان هايتان چند غزل حافظ را پرينت بگيريد و با تزيين آن ها به شكل نامه هاي قديمي با كمي ربان، آن ها را به مهمان هاي تان اهدا كنيد تا به عنوان يادگاري از شما آن را به خانه شان ببرند.

كيك و كوكي شب يلدا

شب يلدا بهترين فرصت براي عروس شب يلداست كه هنر آشپزي اش را به رخ خانواده داماد بكشد. اما اگر هم در حوزه شيريني و كيك تبحر نداريد بهتر است نگران نباشيد. كافيست چند شب قبل از برگزاري مراسم يلدا يك كيك به شكل هندوانه يا انار به همراه تعدادي كوكي سفارش بدهيد

لباس شاد براي عروس شب يلدا

در اين شب توجه همه مهمان ها به سمت عروس شب يلداست. اين كه عروس خنده رو و پر نشاطي باشيد 50 درصد راه را رفته ايد. براي همين توصيه ما به شما اين است كه لباس هاي شاد با رنگ هاي قرمز و سبز براي شب يلدا بپوشيد و با آرايش ملايم و ناخن هاي ديزاين شده به استقبال مهمان هايتان برويد.


 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۲:۲۳ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :