تحولات سوريه تحولات سوريه .

تحولات سوريه

ده ويژگي تالار عروسي لوكس

نكات زيادي در مورد تشريفات عروسي , تالار عروسي، باغ عروسي با قيمت مناسب ، تزئينات و نوع دكور وجود دارد. در زير به تفصيل 10 مورد از اين خصوصيات تالار عروسي لوكس بيان شده است.

 

 

1- تزئينات سقف با استفاده از پارچه.

تاثير پارچه در تزئين سقف شگفت آور است. در حالت رسمي از پارچه هاي سفيد استفاده مي شود، اما اگر به دنبال زيبايي بيشتر هستيد پيشنهاد ميكنيم از رنگ هاي روشن مثل زرد ليمويي استفاده كنيد. براي افزايش جذابيت سالن مي توانيد پارچه هاي روي ميز را نيز با پارچه سقف ست كنيد.

 

2- استفاده از صندلي مجلل به همراه كوسن هاي زيبا

اگر فضاي زيادي در سالن وجود دارد بهتر است از صندلي هاي مجلل براي عروس و داماد استفاده كنيد و نيز كوسن هاي زيبايي براي جذابيت بيشتر بر روي آن قرار دهيد. بهتر است رنگ كوسن ها روشن باشد و از پارچه هاي مرغوب درست شوند.

 

3- تابلويي براي قرار دادن كارت دعوت تهيه كنيد

به جاي استفاده از ميز هاي قديمي كه كارت دعوت بر روي آن قرار مي گيرد از تابلوهاي زيبايي براي قرار دادن كارت دعوت استفاده كنيد. اين تابلو ها را در نزديكي ورودي تالار قرار دهيد. با استفاده از اين تابلو ها مهمانان مي توانند به راحتي جاي خود را پيدا كنند و نيز اين تابلو ها به زيبايي سالن شما مي افزايند.

 

4- استفاده از گل هاي آويز بر روي سقف.

از گل ها فقط بر روي ميز استفاده نكنيد. آويز كردن دسته گل ها كمي بالاتر از ميز مهمانان به ايجاد فضاي رمانتيك تر و زيباتر كمك مي كند

 

5- بر روي ميز لامپ هايي با رنگ هاي زيبا قرار دهيد.

با استفاده از لامپ هاي مختلف اقدام به نور پردازي بر روي هر ميز كنيد. ميتوانيد در اطراف گل هايي كه بر روي ميز قرار مي دهيد لامپ هاي كوچك قرار دهيد. اينكار به زيبا تر شدن فضا كمك مي كند.

 

6- از لوازم غذا خوري زيبا استفاده كنيد.

استفاده از قاشق، چاقو و چنگال هاي زيبا و براق به زيبايي تالار و ميز مي افزايد و باعث مي شود مهمانان حسي خوبي نسبت به فضا پيدا كنند.

  

7- از ست ليوان هاي رنگي يك دست استفاده كنيد.

به جاي اينكه بودجه خود را صرف خريد ليوان هايي تكراري سفيد رنگ كنيد بهتر است چندين دست ليوان هاي رنگي بخريد و به انتخاب عروس و داماد آنها را بر روي ميز بچينيد. ليوان هاي رنگي باعث افزايش جذابيت ميز مي شوند. مطمئن باشيد از اينكار ضرر نخواهيد كرد.

 

8- از شمع و گل بر روي ميز استفاده كنيد.

اگر به دنبال تزئين ميز به صورت مدرن هستيد بهتر است از اين الگو استفاده كنيد. به جاي استفاده از دسته گل هاي بزرگ كه فضاي زيادي مي گيرند مي توانيد از گل هاي كوچك و يكدست به همراه شمع هاي بلند استفاده كنيد. استفاده از شمع به خودي خود حس آرامش به همراه خواهد داشت. زماني كه زوج به بالاي سن مي روند و نور خاموش مي شود شمع ها فضاي بسيار رمانتيك و احساسي را ايجاد مي كنند.

 

9- مكان هايي براي عكس گرفتن ايجاد كنيد.

در داخل سالن يا باغ عروسي مكان هايي ايجاد كنيد كه عروس و داماد و مهمانان بتوانند با هم و يا به صورت تكي عكس بگيرند. مي توان از رنگ ها و نيز حالت هاي مختلف كه بيانگر كارهايي متفاوت هستند استفاده كرد. اين مكان ها جنبه فان سالن شما را افزايش مي دهند و باعث سرگرمي مهمانان مي شود.

 

10- استفاده از شماره ميز هاي منحصر به فرد

اگر مي خواهيد  جشني خاص داشته باشيد تمام ميز ها را شماره گذاري نماييد و از قبل جاي تمام ميهمانان را مشخص كنيد و روي هر ميز به گونه اي آنرا قرار دهيد كه همواره مهمانان آن را ببينند بهتر است از دستمال، چراغ، پرچم جشن و يا دسته گل هاي مخصوص روي ميز ها استفاده كنيد.

 

از آنجايي كه هرچيزي بورس خود را دارد به همين دليل از شما دعوت مي كنيم تا ليستي از بهترين هاي باغ تالار در گرمدره با ما همراه باشيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۸:۲۱ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :