تحولات سوريه تحولات سوريه .

تحولات سوريه

ايده هاي جالب براي جشن نامزدي

برگزاري مجالس نامزدي يكي از جذاب ترين مراسم هايي است كه براي زوج هاي تازه برگزار مي شود. شما مي توانيد با استفاده از ايده هاي جالب و خلاقانه بر جذابيت اين جشن بيفزاييد. ما در اين مقاله سعي نموده ايم تا برخي از ايده هاي جالب را بيان كنيم تا زوج هاي جوان براي برگزاري مجالس نامزدي خود از آن بهره بگيرند.

يكي از پر كاربردترين مواردي كه در بسياري از جشن هاي نامزدي مورد استفاده قرار مي گيرد، اهدا گيفت به ميهمانان حاضر در جشن مي باشد. با استفاده از موسساتي كه خدمات مجالس را انجام مي دهند، مي توانيد اين امر را تسهيل بخشيد. قطعا آن ها با سابقه خود در بهترين طراحي مراسم نامزدي و عروسي مي توانند بهترين مراكز توليد گيفت را به شما معرفي خواهند كرد.

مي توانيد يكي از عكس هاي دو نفره خود را به صورت پازلي سفارش دهيد و از ميهماناني كه در جشن نامزديتان شركت كرده اند، بخواهيد ضمن يادداشت يك جمله ي خاطره انگيز بر پشت هر يك از قطعات پازل، در تكميل تابلوي عكس به شما كمك كنند.

مي توانيد بيسكوييت هايي را كه به منظور پذيرايي از ميهمانان تدارك مي بينيد، مرتبط با نامزدي سفارش دهيد. به طور مثال شبيه انگشتر، قلب و... .

به منظور داشتن بهترين طراحي مراسم نامزدي و عروسي ، مي توانيد از تم رنگي متناسب با لباس نامزديتان استفاده كنيد. قطعا  انجام اين كار بر جذابيت جشن تان خواهد افزود.

مي توانيد بادكنك هاي رنگي متنوعي را د رجاي جاي سالن قرار دهيد و در هنگام خداحافظي، آن را به ميهمانان و كودكان اهدا نماييد.

 

سعي كنيد قسمتي از سالن را به كودكان اختصاص دهيد و با تهيه ي ميزي از خوراكي هاي خوشمزه و انواع شكلات ها، آن ها را تا آخر مجلس سرگرم نماييد.

در صورت امكان پذير بودن، عكسي از مراسم نامزدي پدر و مادرهايتان تهيه نماييد و آن را بر روي ميز  قرار دهيد.

تابلويي سفيد تهيه نماييد و از ميهمانان بخواهيد كه با نوشتن جمله هاي عاشقانه ي زيبا، بزم شما را كامل تر كنيد. مي توانيد اين تابلو را تا آخر عمر در گوشه اي از ديوار نگه داريد و با هربار مشاهده ي آن، لبريز  از عشق و محبت شويد. 

مي توانيد كيف كفش نامزديتان پيام هاي عاشقانه اي بنويسيد و از عكاس مراسم بخواهيد كه از اين ايده به هنگام عكس گرفتن استفاده كند.

مي توانيد درون حلقه ي نامزدي، نام همسرتان يا يك جمله ي عاشقانه در وصف وي را حك نماييد.

مي توانيد دسته گل نامزدي را با چند تا از بهترين عكس هاي دو نفره اي كه در ابعاد كوچك تهيه نموده ايد، تزئين نماييد. مي توانيد اين عكس ها را با زنجيرهاي زيبا  از قسمت زيرين دسته گل آويزان كنيد.

اگر پدر يا مادرتان از دنيا رفته است، عكس آنها را در كنار گل هاي زيبا و شمع هاي وارمري بر روي يك ميز قرار دهيد تا نشان دهيد كه ياد و خاطره ي آن ها در چنين شبي همواره همراه شماست.

سعي كنيد در شب نامزدي، زوجي را كه سابقه ي طولاني در زندگي عاشقانه دارند را به ساير ميهمانان معرفي كنيد و اعلام كنيد كه همواره در  زندگي مشترك از آن ها ايده خواهيد گرفت.

دعوت از يك نقاش در شب عروسي يكي ديگر از ايده هاي هيجان انگيزي است كه مي توانيد آن را اجرايي نماييد. از وي بخواهيد كه زيباترين صحنه ي جشن را به تصوير بكشد.  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۹:۴۸ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :